Piotr i Paweł został sprzedany sieci Spar. Rzeczpospolita informuje, że nowa sieć usunie nazwę Piotr i Paweł.

Markety Piotra i Pawła w ciągu najbliższych miesięcy zmienią nazwę. Obecne szyldy zostaną zdjęte i pojawią się nazwy Spar lub Eurospar.

W rozmowie z Rzeczypospolitą nowy właściciel zapewnia, że pracowników nie czekają zwolnienia oraz, że sklepy nie będą zamykane. Choć dokładne zapewnienie brzmi, że – najprawdopodobniej wszystkie sklepy Piotr i Paweł, staną się sklepami Spar.

Sklepy mają natomiast zostać doinwestowane. Pojawią się własne produkty Spar i nowy wystrój sklepów.

Ostateczne przejęcie nastąpi jednak dopiero, gdy zaakceptuje je polski urząd antymonopolowy UOKIK.

Wtedy zakończy się historia poznańskich delikatesów, które przez lata otwierane były w kolejnych częściach Polski.