Lotnisko Ławica przeprasza i zaprasza pasażerów, którzy w sobotę nie odlecieli z poznańskiego portu o składanie reklamacji. Chodzi o dwa loty do Londynu i Sztokholmu.

W sobotę rano na lotnisku Ławica 52 pasażerów lotów do Londynu i Sztokholmu nie zdążyło się odprawić. Powód? Ludzie pracujący przy obsłudze pasażerów byli w tym czasie zajęci obsługą dwóch szczególnych lotów, w tym transportu złota do poznańskiego NBP. Kilkadziesiąt osób nie zdążyło przejść kontroli bezpieczeństwa, bo ta odbywała się tylko przy jednym stanowisku.

Lotnisko Ławica już w sobotę zaapelowało do pasażerów, którzy nie polecieli w wykupioną podróż, by zgłosili się do portu. Teraz władze portu wydały komunikat:

W imieniu Zarządu Portu Lotniczego w Poznaniu jeszcze raz bardzo przepraszamy za wydarzenia z dnia 16 listopada 2019 roku. Jednocześnie bardzo dziękujemy tym z pasażerów, którzy dziś osobiście poświęcili swój czas na spotkanie z naszym przedstawicielem w Porcie Lotniczym. Bardzo prosimy o wysyłanie drogą e-mail na adres pr@airport-poznan.com.pl dokumentacji (skany biletów wraz z kopią dokumentu potwierdzającego płatność, paragony parkingów, koszty dojazdu i inne) poniesionych kosztów z tytułu niedopuszczenia do lotu na tych destynacjach.

Port lotniczy w swoim komunikacie napisał, że :

Deklarujemy, iż wszyscy pasażerowie tych dwóch lotów otrzymają od Portu Lotniczego w Poznaniu specjalny darmowy pakiet na korzystanie z wyznaczonych komercyjnych usług lotniska. Pakiet ten zostanie doprecyzowany już wkrótce.