Od wtorku, tj. 21 kwietnia br. ponownie umożliwiona zostanie internetowa rejestracja wizyt w zakresie spraw związanych wyłącznie z rejestracją pojazdów, uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami w Starostwie Powiatowym. Od wtorku też czynne są wszystkie filie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Od 21 kwietnia zmieniają się zasady obsługi mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Poznaniu.

– Od wtorku ponownie uruchomiona zostanie internetowa rejestracja wizyt w Wydziale
Komunikacji i Transportu przy ulicy Jackowskiego w Poznaniu. Ponadto pracę rozpoczynają
wszystkie filie wydziału Komunikacji i Transportu – zapowiada Jan Grabkowski, starosta
poznański. – Moja decyzja jest odpowiedzią na liczne prośby naszych mieszkańców
dotyczące funkcjonowania w okresie pandemii urzędu, a w szczególności wydziału
komunikacji. Oczywiście wszystkie osoby, które będą załatwiać sprawy w wydziale muszą
bezwzględnie stosować się do wprowadzonych przez nas zasad bezpieczeństwa.

 

 

Od wtorku, tj. 21 kwietnia br. ponownie Starostwo umożliwia klientom internetową rejestrację wizyt w zakresie spraw związanych wyłącznie:

– z rejestracją pojazdów,
– uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami. Rezerwacja internetowa dotyczy wyłącznie wizyt w wydziale przy ul. Jackowskiego 18 w Poznaniu. Można jej dokonać na www.bip.powiat.poznan.pl/1794,rezerwacja-wizyt-przez-
internet

Od wtorku otwarte zostają też wszystkie filie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Jednocześnie Starostwo informuje, że w urzędzie obowiązują zasady bezpieczeństwa, do których każdy mieszkaniec musi bezwzględnie się stosować. W przypadku odmowy ich przestrzegania dana osoba nie będzie wpuszczona do Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz podległych filii.

Punkt informacyjny Starostwa Powiatowego w Poznaniu czynny jest pod nr telefonu: 61 8410 500.