Urząd Miasta Poznania rozszerza możliwość osobistego załatwiania spraw w „okienku”. W związku z tym ponownie uruchomiony został elektroniczny system rezerwacji wizyt.

Jest on dostępny pod adresem: https://www.poznan.pl/mim/rezerwacje/rezerwacje.html. Ponadto można umówić się także telefonicznie oraz za pomocą kodu QR. Należy jednak pamiętać, że osobista wizyta w urzędzie jest możliwa tylko po uprzedniej rezerwacji.

– Zaczynamy etapami rozszerzać zakres obsługi bezpośredniej. Pierwszym krokiem jest przywrócenie możliwość rezerwacji wizyty w urzędzie przez internet oraz zwiększenie liczby klientów obsługiwanych w „okienku”. W trosce o bezpieczeństwo wprowadziliśmy limit dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniach. Limity te są uzależnione od powierzchni miejsca wyznaczonego na oczekiwanie obsługi. Przyjęliśmy, że będzie to 1 klient na 15m2  – mówi Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania.

Od połowy marca bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Poznania działała w ograniczonym zakresie. Zawieszona była możliwość rezerwacji wizyt online, a większość spraw załatwiana jest zdalnie. Od tego tygodnia będzie się to stopniowo zmieniać.